راهنمای خرید بهترین سرویس نقره

سرویس های نقره به دلیل داشتن آبکاری طلا دوام وماندگاری بالاتری نیز خواهند داشت .

راهنمای کامل خرید بهترین سرویس نقره :

زیورآلات جواهری است که معمولاً از فلز ساخته می‌شود این می تواند هر نوع زیورآلاتی باشد از انگشتر گرفته تا آویز، گوشواره، ساعت ، سرویس و نیم ست .

parure که در زبان فرانسوی به معنای واقعی کلمه به معنای “ست” است، نام رسمی است که به مجموعه ای از جواهرات گفته میشود، معمولاً ست یا سرویس نقره ترکیبی از یک (گردنبند یا سینه ریز، یک جفت گوشواره و دستبند) میباشد که در برخی سرویس های نقره انگشتر هم اضافه شده است .

سرویس نقره یکی از انتخابهای مقرون به صرفه برای نوعروسان و خانم های خوش سلیقه میباشد با توجه به افزایش و تورم قیمت طلا ، انتخاب و خرید یک سرویس نقره زنانه یک انتخاب اقتصادی و هوشمندانه میباشد .

 

سرویس نقره در مقایسه با سرویس طلا قیمت کمتری دارد و بسیار مقرون به صرفه میباشد و بسیاری از سرویس های نقره روکش طلا یا آبکاری رودیوم دارند که باعث وجه تمایز آن ها با سایر سرویس نقره ها خواهد شد و سرویس های نقره به دلیل داشتن آبکاری طلا دوام وماندگاری بالاتری نیز خواهند داشت .

 

سرویس های نقره به دلیل داشتن آبکاری طلا دوام وماندگاری بالاتری نیز خواهند داشت .
مهمترین مزایای سرویس : نقره قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه نقره در مقایسه با طلا
وجود طرحهای مختلف ومتنوع
شباهت بسیار زیاد سرویس نقره با طلای سفید و جواهر

 

 

شما میتوانید برای خرید زیورآلات نقره باکیفیت و بادوام به سراغ زیورالاتی بروید که با رودیوم (طلا سفید) آبکاری شده اند .

سرویس نقره از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است و اگر به صورت ست خریداری شود قیمت مناسبتری خواهد داشت .

سرویس نقره یا ست کامل نقره در مهمانی های رسمی و  خاص و مجالس بزرگ مانند عروسی استفاده میشود .

و اگر برای مهمانی های خاص و عروسی های باشکوه به دنبال زیورالات مناسبی هستید که با لباس خود ست کنید بهترین و هوشمندا نه ترین انتخاب برای شما سرویس نقره زنانه میباشد .

همچنین میتوانید با توجه به تناژ رنگ پوستتان زیورآلات مناسب با رنگ پوستتان را انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

سرویس نقره زنانه فروشگاه اینترنتی دریتا در طرح های سیلور، طلایی ، رزگلد ، طرح کلاسیک و طرح جواهری موجود میباشد

تمامی سرویس های نقره فروشگاه اینترنتی دریتا دارای آبکاری رودیوم ( طلاسفید ) میباشند که از بهترین نوع آبکاری میباشد

یک ست جواهرات با یک گردنبند و گوشواره مناسب، یک هدیه عالی برای خودتان یا هدیه ای عالی برای یک دوست است .

 

 

شاید پیدا کردن بهترین کیفیت زیورالات برای شما دشوار باشد به دلیل اینکه صدها فروشنده محلی وآنلاین جواهرات نقره هستند

در اینجا قصد داریم بهترین و مهمترین نکات در مورد خرید سرویس نقره در اختبارتان قرار دهیم :

 

نکات مهم در هنگام خرید سرویس نقره

1 – مهمترین نکته توجه به عیار نقره میباشد

زیورآلاتی را تهیه کنید که نقره 925 یا نقره استرلینگ باشند و روی سرویس نقره حک شده باشد

نقره استرلینگ همانطور که از نامش پیداست از 92.5٪ نقره خالص ساخته شده است و و بقیه (7.5٪) عمدتاً از مس و نیکل و سایر عناصر کمیاب تشکیل شده است .

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله نقره 925 چیست را مطالعه کنید

نقره استرلینگ 925

2 – خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر

نکته مهمی که در هنگام خرید سرویس نقره باید در نظر داشت این است که از یک فروشگاه معتبر خریدتان را انجام دهید تا در صورت نارضایتی ضمانت بازگشت کالا را داشته باشد .

همچنین، در مورد گزینه های بازپرداخت یا تعویض بپرسید و هرگز بدون گزینه بازپرداخت یا بازگشت کامل، خریدی انجام ندهید .

 

3 – توجه به قیمت نقره در هنگام خرید

برای اینکه مطمئن شوید نقره شما اصل هست توجه به قیمت آن بسیار اهمیت دارد

نقره استرلینگ یک فلز گرانبها و با ارزشی است و این امر در قیمت محصول تاثیر فراوانی خواهد داشت .

حتما این مطلب را بخوانید:   خواص نقره و چگونگی براق کردن نقره با متدهای نوین

با بررسی قیمت فعلی بازار برای نقره استرلینگ شروع کنید و مرحله بعد مقایسه قیمتها است واگر جایی بیش از اندازه محصول را گرانتر یا ارزانتر عرضه میکنن باید شک کرد .

 

4 – از فروشنده عکسهای بیشتری از زیورآلات درخواست کنید

با فروشنده صحبت کنید و مطمئن شوید که شخصی جوابگو شما است و از فروشنده بخواهید عکس های بیشتری از محصول و عکس از پشت محصول در اختیارتان قرار دهد .

و اگر از درخواستی که داشتید امتناع کرد مطمئن باشید که محصولی برای فروش وجود ندارد و خریدتان را متوقف کنید و از جای دیگری اقدام به خرید زیورآلات نقره کنید .

 

5 – هنگام خرید حضوری پارچه سفید به همراه داشته باشید

به همراه داشتن پارچه سفید برای تشخیص اینکه نقره خریداری اصل است یا تقلبی کمک زیادی به شما در خرید حضوری خواهد کرد ، محصول انتخابی را به آرامی با پارچه سفید مالش دهید ، اگر پارچه سیاه شد محصول مورد نظر نقره اصل میباشد .

 

6 – زیورآلات نقره را با فاکتور خریداری کنید

برای اطمینان از محصول خریداری شده زیورآلات نقره را حتما با فاکتور خریداری کنید و از فروشنده بخواهید که فاکتور برای محصول خریداری شده به شما داده شود تا در صورت نیاز به بارگشت کالا و فروش زیورآلات به مشکل برنخورید .

 

7 – از آهنربا برای تست نقره استفاده کنید

انجام تست های فیزیکی برای اطمینان از صحت یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه بهترین جواهرات نقره را دارید میتواند باشد

به سادگی یک آهنربا را پیدا کنید و ببینید که آیا قطعه نقره مغناطیسی است یا خیر ، مطمئن شوید که یک آهنربای قوی برای آزمایش این موضوع پیدا کرده اید ، نقره یک فلز مغناطیسی نیست، بنابراین هر چیزی که روی آهنربا می‌چسبد احتمالاً نیکل یا فلز دیگری است .

 

 

مهمترین مزایای خرید یک سرویس نقره:

 

سرویس نقره ظریف کد 12077

 

قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه نقره در مقایسه با طلا

وجود طرحهای مختلف ومتنوع

شباهت بسیار زیاد سرویس نقره با طلای سفید و جواهر

ماندگاری و عمر و دوام طولانی زیورالات نقره

نوسان قیمت کمتر در مقایسه با طلا

 

 

 

 

تنوع سرویس های نقره :

سرویس های نقره با طرح جواهر و مجلسی

 

سرویس نقره زنانه امرالدکات کد 11042

 

این نوع سرویس به نام سرویس نقره عروس معروف میباشد و انتخاب بیشتر نوعروسان و بانوانی است که میخواهند در شب مهمانی مانند یک پرنسس و ملکه ای زیبا بدرخشند و داخل کمد هر خانم ایرانی یک مدل سرویس نقره طرح جواهر باید باشد .

این نوع سرویس از نگین های قیمتی برلیان ، زیرکنیا و کریستال اتریشی ساخته شده اند و با توجه به رنگ لباس و رنگ پوستتان میتوانید از آبکاری رودیوم (طلاسفید) ، طلایی (آبکاری طلا) و رزگلد استفاده کنید .

این مدل سرویس به دلیل اینکه پرنگین و مجلسی و قیمتی میباشند با روش میکروستینگ مخراجکاری شده اند که نگین ها ریزشی نداشته باشند .

 

 

 

 

سرویس های نقره با طرح فانتزی

 

نیمست نقره زنانه طرح بال فرشته بازشو

 

 

این نوع سرویس به تازگی ترند شده و طرفداران بیشماری دارد و از پلاک یا مدال بسیار ظریف و نازک به همراه زنجیر تشکیل شده و اخیرا طرحهای حیوانات نیز اخیرا وارد بازار شده است

و افرادیکه به دنبال زیورآلات با طرح حیوانات هستند در این دسته قرار میگیرند مانند گردنبند طرح پروانه ، بال فرشته ، جغد ، دوچرخه ، چشم نظر …….

 

 

 

 

 

سرویس های نقره با طرح اسپرت

 

نیم ست نقره زنانه طرح امرالدکات کد 16197

 

این نوع سرویس مخصوص کسانی میباشد که میخواهند در محل کارشان و جاهای پر رفت و آمد و جلسات مهم کاری از زیورآلات استفاده کنند و نمیتوانند زیورآلاتی شلوغ و پرنگین و سنگین را برای استفاده روزانه داشته باشند چون موجب حواس پرتی خودتان و اطرافیان خواهد شد و جلوه زیبایی ندارد

حتما این مطلب را بخوانید:   7 دلیل برای اینکه از سنگ ماه استفاده کنید

و برای استفاده روزانه از زیورالات ، بهترین انتخاب سرویس نقره با طرح اسپرت میباشد که هم وزن کمتری دارد و هم برای استفاده روزانه مناسب میباشد و به راحتی با هر لباسی قابل ست شدن است و اکثر افراد برای استفاده روزانه انگشتر یا دستبند را انتخاب میکنند به دلیل اینکه با هر پوششی قابل رویت است

اما هستند افرادیکه برای استفاده روزانه خود از گردنبند نقره ظریف نیز استفاده میکنند و معمولا گردنبندهای بسیار نازک و ظریف با زنجیر کوتاه یا گردنبند طرح اسم را انتخاب میکنند

 

 

 

سرویس های نقره با سنگهای رنگی

 

سرویس نقره زنانه طرح فاخر کد 450
سرویس نقره جواهر نگین آبی سورمه ای

 

در قدیم ملکه ها و شاهزاه های اشرافی برای انتخاب زیورآلات به سراغ سرویس با سنگهای رنگی و تزئینی میرفتند و تا کنون طرفداران زیادی داشته واین نوع سرویس مخصوص کسانی میباشد که علاقه شدیدی به سنگهای زینتی دارند و میخواهند مانند یک ملکه زیبا در مهمانی ها بدرخشند

این اشخاص میتوانند با توجه به رنگ لباس مورد نظر زیورآلات مناسب با  لباس خود را انتخاب کنند و ست زیبایی داشته باشند

سنگهای تزئینی در سرویس های نقره میتواند یاقوت قرمز، زمرد سبز ، یاقوت کبود ، عقیق و فیروزه نیشابور باشد

برای انتخاب بهترین سرویس باید بدانیم چگونه زیورآلات را با لباس ست کنیم تا ست بینظیری داشته باشیم .

 

 

 

 

 

سرویس نقره با نگین یا نگیندار

سرویس نقره عروس کد 11131

 

نگین های بکار رفته در این نوع سرویس از نگین های زیرکنیا ، نگین اتمی ، باگت و در بعضی سرویسها از نگین های برلیان استفاده میشود و این نوع سرویس در تمامی مهمانی ها ، دورهمی ها و مجالس قابل استفاده میباشد و محدودیتی برای ست کردن آن با لباس را ندارید

سرویس نقره نگیندار جز سرویسهایی است که همه بانوان از آن استقبال میکنند و باب سلیقه هر خانم خوش سلیقه است  و به دلیل نگین های درخشان طرح جواهری که دارد جلوه خاص و دلنشینی به این سرویس ها میدهد .

 

 

 

 

 

نکات مهمی که قبل از خرید سرویس نقره باید بدانید :

1 – ست کردن گردنبند با یقه لباس

یکی از مهمترین نکاتی که شما باید در هنگام خرید سرویس نقره عروس دقت کنید این است که با توجه به مدل یقه لباستان سرویستان را انتخاب کنید زیرا ست کردن گردنبند با یقه لباس اولین و مهمترین نکته ای است که باید به آن دقت کنید

انتخاب نامناسب نه تنها ظاهر شما را زیبا نمیکند بلکه آن را بهم ریخته و بد فرم جلوه میدهد و شما عزیزان میتوانید با مشاوره از فروشگاه اینترنتی دریتا بهترین انتخاب را برای بهترین شب زندگیتان داشته باشید و همینطور میتوانید با مشاهده مقاله ست کردن گرنبند با یقه لباس بهترین انتخاب را داشته باشید .

 

2 – ست کردن زیورآلات با رنگ پوست

رنگ پوست یکی دیگر از نکاتی است که باید در انتخاب زیورآلات به آن دقت کنیم و اگر ما ندانیم طیف رنگ پوست ما چیست نمیتوانیم بهترین انتخاب را در زیورآلات داشته باشیم مانند کسیکه نمیداند کدام رنگ موی مناسب رنگ پوستش است و حتی اگر بهترین و زیباترین رنگ مو را انتخاب کند اما به رنگ پوستش نیاید  هزینه زیادی را برای انتخاب اشتباهی متقبل میشود

شما عزیزان میتوانید با مشاهده مقاله ست کردن زیورآلات با رنگ پوست ، تناژ رنگ پوست و طیف رنگ پوست خود را بدانید  تا با توجه به زمانی که در انتخاب  میذارید و هزینه ای که متقبل میشوید بهترین انتخاب را داشته باشید .

حتما این مطلب را بخوانید:   چگونه زیورآلات را با لباس ست کنیم؟؟

 

3 – ست کردن گوشواره با فرم صورت

یکی دیگر از مهمترین نکات در انتخاب سرویس نقره انتخاب گوشواره مناسب با فرم صورتتان میباشد و اگر انتخاب درستی نداشته باشید جلوه زیبایی نخواهد داشت به دلیل اینکه صورت دارای فرم بیضی ، مربع ، دایره ،مثلثی ، قلب و لوزی میباشد وهر کدام از این نوع فرم ها گوشواره متناسب با خود را لازم دارد تا جلوه زیبایی داشته باشد و به زیبایی در صورت شما بدرخشد و شما را زیباتر کند

شما عزیزان میتوانید با مشاهده ویدیو ست کردن گوشواره با فرم صورت خودتان را به راحتی یاد بگیرید  و بهترین انتخاب را با توجه فرم صورتتان داشته باشید .

 

4 – ست کردن زیورآلات با لباس

امروزه ست کردن رنگ لباس با زیورآلات و جواهرات موضوع مهمی است که اکثر طراحان مد و زیبایی به آن اهمیت فراوانی میدهند

استفاده از زیورآلات به تنهایی نمیتواند زینت بخش استایل ما باشد.

برای توضیحات بیشتر مقاله چگونه زیورآلات را با لباس کنیم را مطالعه کنید.

 

در این قسمت به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در رابطه با خرید سرویس نقره پاسخ خواهیم داد :

 

1 – برای سرمایه گذاری طلا یا نقره کدام بهتر است؟

نقره و طلا نه تنها به دلیل زیبایی درخشان، بلکه به این دلیل که یک گزینه سرمایه گذاری پرسود هستند، بسیار مورد توجه هستند

اگرچه نقره به عنوان یک سرمایه گذاری به اندازه طلا محبوب نیست، اما در واقع این روزها یک سرمایه گذاری هوشمندانه و کاربردی است .

 

2 – چرا باید به جای طلا نقره بخریم؟

نقره در حال حاضر ارزان تر از طلا است در هر اونس، نقره نسبت به طلا ارزان‌تر است

و سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی که می‌خواهند فلزات گرانبها را به عنوان دارایی فیزیکی در اختیار داشته باشند، بیشتر در دسترس است.

 

3 – خرید طلا یا نقره هوشمندانه است؟

یک قانون سرانگشتی خوب این است: اگر برای زمانی خوب سرمایه گذاری می کنید، نقره بخرید.

این یک دارایی حدس و گمان نیمه قابل پیش بینی است که می تواند برای شما پول واقعی ایجاد کند. اگر برای شرایط بد سرمایه گذاری می کنید، طلا بخرید.

 

4 – چگونه می توان نقره واقعی را از تقلبی تشخیص داد؟

با آهنربا تست کنید به طور خاص، از آهنربای قوی استفاده کنید، مانند

آهنربای خاکی کمیاب که از نئودیمیم ساخته شده است نقره پارامغناطیس است و فقط اثرات مغناطیسی ضعیفی از خود نشان میدهد

اگر آهنربای شما به شدت به قطعه می چسبد، هسته فرومغناطیسی دارد و نقره نیست .

 

5 – نقره 925 بهتر است یا نقره استرلینگ؟

هنگامی که 92.5 درصد نقره خالص با 7.5 درصد سایر فلزات (اغلب مس، نیکل یا روی) مخلوط می شود، آلیاژ حاصل را نقره استرلینگ می نامند.

بنابراین، برای جمع بندی، تفاوتی بین اصطلاحات نقره استرلینگ و نقره 925 وجود ندارد .

 

6 – چگونه متوجه می شوید که نقره با کیفیت است؟

نشانه های احراز هویت فروشندگان بین المللی نقره، نقره را به صورت 925، 900 یا 800 مهر می زنند.” این اعداد نشان دهنده سطح خلوص نقره است.

نقره استرلینگ دارای خلوص 92.5 درصد یا بالاتر است .

 

7 – آیا نقره 925 بهتر از طلا است؟

طلای سفید دوام بیشتری دارد اما با قیمت بالاتری همراه است ، نقره استرلینگ دوام کمتری دارد اما مقرون به صرفه تر است

در مورد نوع قطعه ای که می خواهید استفاده کنید و هر چند وقت یکبار در هنگام تصمیم گیری از آن استفاده کنید فکر کنید.

 

 

 

.:: برای اطلاع از موجودی و طرحهای مختلف زیورآلات نقره از طریق پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرامی در ارتباط باشید ::.

 

 

مدیرسایت دریتا

همه مطالب نویسنده

پاسخ

ایمیل شما در سایت به هیچ نمایش داده نخواهد شد.